Sunday, June 9, 2013

Kaptan'ın Seyir Defteri

Allah'tan adım ''Z'' harfi ile başlamıyo. Yoksa bilmediğim sorularda ''E'' seçeneğini işaretleyemezdim.

Kaç senedir okuyorum biride çıkıp demedi ki ''Sen nabıyon amk?''

Geçmesi mümkün olmayan dersler yapmışlar.

Bilal bi tiny yapalım be. Son günüm benim :(

Haydaa post atarak mı cevaplaşıcaz amk aşslkjkhfa

Çok sıkıntılar kanka :ı

Bilo kanka buraların boku çıktı. O olayı bende bilmiyorum. Sıkıntılar büyük :(

Bilal beni niye siklemiyo? Popi olunca götü mü kalktı? Kafamda deli sorular

Burda bazı orospular var, arkadaşlar orospuluk güzel bişi değil.

Kasık up up up

Nerelerinde dövme var ?

Kol, ense, ayak, kasık

öyle diyonda 3-4 tane kız düşürdün tumblrdan reiz :D

sen dövme vardı dimi 20 30 tane klfjdsfkasldj

Hee 19 dene var :ı

O deilde verenler nasıl veriyo yada hocayamı veriyo bunlar yada ben gerizekalımıyım.d

Sen adınla gel gardaş :D

Kız düşürmek dövmeyle olsaydı şuan am üstünde göt sikiyodum.

fifti fifti aynıymışız benimde 9dersin 5'i FF ki bu derslerin içinde 2'si alttan! Ceplerinden parayla veriyolar sanki notları

Ben 3. sınıfım ama 3. sınıftan ders alamadım amk hala 5 tane kaldı askldjalşg

Odun olmayan erkek bizden değildir.

benim 5 ders ne diyon bu işe

Lan oğlum benimde 5 ders 3'ü FF. Sıkıntılı müdür

3 Dersten FF ile kalmışım. Offf fene çok popiyim. Amınakoyduğumunun hocaları FF veriyolar :/

Okumak benim DNA'mda yok amk.

Sınavda 1 vermiş amk. 1 lan 1 bir, ONE 
Ben 577 lira harç ödüyorum. Ayıptır amk. Bir ne lan gavat.

Çok özledim ben seni kamki ya :(

Pembe bi mezarlık'da olmak istedin mi :(

No comments:

Post a Comment